Detay
Warner Bros. Discovery, 2020 yılında "HBO Max" adıyla yayına başlayan ve 2023 yılında "Max" olarak yeniden markalaştırdığı dijital yayın platformunun adını bu yaz itibarıyla tekrar "HBO Max" olarak değiştireceğini duyurdu.
CEO David Zaslav, HBO markasının küresel çapta yüksek kaliteli içeriklerle özdeşleştiğini ve bu nedenle orijinal isme geri dönmenin, platformun uluslararası büyümesini hızlandıracağını belirtti. Zaslav, "Bugün, medyada en yüksek kaliteyi temsil eden HBO markasını geri getiriyoruz" dedi.
2023'te HBO'nun atılarak "Max" markasına geçiş yapılması, izleyiciler ve sektör profesyonelleri tarafından eleştirilmişti. Netflix'in eş CEO'su Ted Sarandos, bu değişikliği şaşırtıcı bulduğunu ve HBO'nun güçlü marka değerinin göz ardı edilmemesi gerektiğini ifade etmişti.
Warner Bros. Discovery, 2025'in ilk çeyreği itibarıyla 122,3 milyon dijital aboneye ulaştı ve 2026 sonuna kadar bu sayıyı 150 milyona çıkarmayı hedefliyor. Yakın zaman önce BluTV'nin ismini alarak ülkemizde faaliyete resmen başlayan şirket, HBO Max'in Birleşik Krallık, İrlanda, İtalya ve Almanya gibi yeni pazarlarda da faaliyete geçeceğini de duyurdu.
İsim değişikliğiyle ilgili Max Türkiye de kendi paylaşımını yaptı.





